HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.12.02. 19:48 mikl

hihihiii

Sziasztok hihihiii!

Hiányzunk? Tik nagyon hiányoztok nekünk ám, még akkor is ha igen nagyon jól érezzük itt magunkat hatitánál. De hogy kicsit könnyebben teljen az idő míg hazamegyünk, itt most megcsavargathatjátok az orrunkat! Próbáljátok csak ki, hihi!

Tisöjdödöt

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr9249984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rituta 2007.12.03. 11:51:08

na hallottam, hogy sutyiba megtanultatok angolul... vagy ezt meglepinek szántátok volna... jaj, bocs. még 3 hét, és találkozunk, addig élvezzétek ki a kiélveznivalókat, pusziiii

kisordog 2007.12.03. 13:33:24

Puszi neked is. Megpóbáltad megcsavargatni az orrunkat? Ott fent a blog fejlécében?

ritu 2007.12.04. 14:46:12

megpróbáltam, de semmi reakció, örömujjongás... úgyhogy nem erőltettem. de majd itthon! mit szeretnétek a jézuskától? gondolkodtatok már rajta?

kisordog 2007.12.05. 19:25:14

Hát hanyagság te nem vagy valami ügyes meg kell hagyni. Igenis meg lehet csavargatni az orrunkat, csak akarni kell! Ömm, sok sok folyékony tehenet, azt szeretnénk, ipün.

rituta 2007.12.05. 22:15:49

naa... a dolgozóban próbáltam, Rudika szerint nincs ott flespléjerem, az lehetett a baj, itthon sikerült :)))))))) remélem, nem fájt, hihihiii.... folyékony tehén, az lesz, ipün, az lesz a vacsi, de mi legyen az aji?... már alig több, mint 2 hét... puszita

Julcsi 2007.12.07. 01:19:13

Szejjasztok ördögfajzatok ;)

Ha jól megnézitek Rituka bejegyzését, láthatjátok, hogy szerinte három hét múlva jöttök haza. Hmm. Nekem aszonta hogy karira. De mivel ötödikén írt, és hozzáadok három hetet, vagyis 21 napot...hááát...az nálam 26.-a. Szóval ha télleg három 7 múlva jöttök akko lecsúsztok a finom kariról. :P Na jó...ez volt a szőrszálnak a hasogatása. Rituka is biztos tudja, hogy nem 26.-án jöttök. Csak elnagyolta az időtényezőt :))))))))))) Amúgy meg: na mizu? Atika túl van már az új kezdet új nehézségein? :) Gondolom már rég... ha mégse lenne túl, mondjátok meg neki, hogy ééééén pl. szívesen cserélnék vele. Mert éltem én már külhonban, de sokkal vacakabb körülmények között. Arról nem beszélve, hogy egy ruppót se kerestem XD Meghát még a kommunista rendszerbácsi is büntibe tett, mert abban az időben bünti járt azért, ha az ember lánya lelépett. Szóval, Atinak most jóóóóóóóó mert élvezheti a szabadság minden ízét illatát és hasznát. ( hangsúly mindhármon, de főleg a hasznon...:P) Na. Hát csak ennyit akartam. Úgyhogy legközelebb ha mentek kocsmázni, jussak eszetekbe...és igyatok helyettem is :) Valami finom söröcskét...vagy mittomén. Amit akartok. A lényeg, hogy mindig mosolyogjatok...mert az úgy levesz a lábáról mindenkit. Meghát...sose tudod ki szeret bele a mosolyodba....
csóközön nektek, és lécci írjatok, hogy merre jártok- mit csináltok. Rudi meg a Zsozsó alig várja ;) ( meg én, meg Ritu, meg.....)

Julcsi 2007.12.07. 19:46:13

Váooooo!!!!!!! És megcsavargattam a tisöjdöd NÓZIJÁT!!!!!! Ez nagyon állat!!!! tisöjdöd, ugye jólesett????Mer nekem naon :))))))))) pusszancs a nózidra)

Julcsi alias Julisamuris ;) 2007.12.12. 02:39:27

Tíz napja má' hogy semmit nem írtok. Ez így egyáltalán nem érdekfeszítően olvasmányos :( Elromlott a számítógép, mi? Na fogadjunk hogy valami ilyesmit találtok majd ki. Meg hogy nem értetek rá. Aha...jóvan, nem baj. EGYÁLTALÁN NEM BAJ tisöjdödöt. ( Na csak gyertek haza hihihi )

kisordog 2007.12.12. 11:04:45

Jajj, bocsánat, sok minden történt, nagyon kimerültek voltunk nem tudtunk írni. Ma megpróbáljuk bepótolni. Vagy az attika.
süti beállítások módosítása